Παρασκευή, 4 Σεπτεμβρίου 2009



Δώστε μου ένα όνομα

Δώστε μου ένα όνομα εσείς
Ένα όνομα για να ταξιδέψουμε
Για να χαθούμε στο θολό τοπίο της πόλης
Το ξέρω ότι έρχεστε από μακριά
μικρές φωτίτσες του έρωτα
για να φωτίσετε το σκοτάδι του πολιτισμού
Δώστε μου ένα όνομα εσείς
Εγώ είμαι ένα τίποτα
Ένα χαμένο σαρκίο του μυαλού
που δεν ξέρει ακόμα αν κατάλαβε τον κόσμο που ζει
Αν κατάλαβε τι είναι ζωή
Αν μπόρεσε να δώσει νόημα στα πράγματα
Δώστε μου ένα όνομα εσείς
Δώστε μου το όνομα του αδελφού σας
που χάθηκε κάποιο βράδυ
Και εσείς μικρές φωτίτσες του έρωτα
δεν μπορέσατε να του δώσετε λίγο ζωή
Δώστε μου το όνομα του πατέρα σας
Που γυρνάει άδειος
Άδειο τσουβάλι από κούραση και βλαστήμια
με δέρμα σκασμένο
πόροι φουσκωμένοι άρρωστοι
Κανένας γιατρός δεν μπορεί να τους δει
δεν θέλει να τους δει
Γιατί στα δημόσια ιατρεία δεν χωράνε
Κανείς δεν ενδιαφέρεται για τον πατέρα
Δώστε μου το όνομα της μητέρας σας
Δώστε μου ότι όνομα θέλετε
Εγώ είμαι εδώ για να δεχτώ
Είμαι εδώ για να ανταποκριθώ στις ανάγκες του καθένα σας
γιατί είμαι ένα τίποτα
Ένα τίποτα
ακουμπισμένο στο πρεβάζι του μυαλού
με τις μικρές φωτίτσες του έρωτα να ρίχνουν το φως τους
Είμαι κρυμμένος κάτω από τα βλέφαρα του ονείρου
Του ταξιδιού μέσα στο παιδότοπο του μέλλοντος
Εκεί που ζει η αντίθεση, η ανυπακοή
Εκεί που σιδερόφραχτοι αστυνομικοί κάνουν κύκλους
Κυκλώνουν τους παιδότοπους τώρα
Ζητάν ταυτότητα από μητέρες
Από γυναίκες που βγήκαν μέχρι την παιδική χαρά
Δώστε μου το όνομα μια τέτοιας γυναίκας
Μιας γυναίκας που παντρεύτηκε την φυγή
Που παντρεύτηκε την λήθη
που βρέθηκε πληγωμένη στην κρεβατοκάμαρα
Πληγωμένη στην κουζίνα
Πληγωμένη γυναίκα
Ναι είμαι μια πληγωμένη γυναίκα
Μια πληγή που αιμορραγεί που φωνάζει
Μια πληγή που ουρλιάζει, στριγκλίζει ανάμεσα στα φρεναρίσματα
Μόνη στην μέση της λεωφόρου
Μόνη στην μέση του δωματίου
Ο βιαστής της δεν είναι εδώ
Στο επόμενο πλάνο ίσως τον δούμε
να περνάει βιαστικά στο βάθος
Δώστε μου ένα όνομα εσείς
Κάντε με να πω το όνομα αυτό δυνατά
και μετά ξεχάστε με
Γιατί εγώ είμαι ένα τίποτα
Είμαι ένα σαρκίο μυαλού ξεχασμένο στην άκρη της πόλης
Που δεν καταλαβαίνει καλά τον κόσμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου